Arxiu del blog

dijous, 14 d’agost del 2008

La intervenció quirúrgica a les 7 Portes.

De vegades anem pel món amb una relaxació displicent que ens indueix a fotre la pota. Aquest és el cas que li va succeir ahir a la meva companya, quan una veïna es va acostar per a preguntar-li per l'operació de genoll que li havien practicat a una amiga comuna.

La seqüència del diàleg amb la meva companya va ser la següent:

- Com està la Teresa? M'han dit que l'han operat a les 7 Portes.

- Dona, estic segura que a les 7 Portes deuen tenir molts ganivets. Però fins al dia d'avui no em consta que facin operacions. Segurament et referiràs a l'operació que li van fer a les 3 Torres.

- 7 Portes o 3 Torres, tan se val?

Com bé sabeu, el "Cafè de les 7 Portes" és un típic restaurant barceloní que va ser inaugurat en 1836. Han estat més de 150 anys de contínua millora en el bon fer d'aquest clàssic de la restauració de Barcelona. Però no hi tenen la ma trencada en obrir-te en canal.

També coneixeu perfectament que la Clínica de les Tres Torres és un centre mèdic privat que va néixer en 1973, fruit de la iniciativa d'un grup de prestigiosos mèdics i cirurgians, que van unir els seus esforços per a oferir una assistència mèdica dintre de la sanitat privada d'alta qualitat científica i humana, amb un gran confort dels serveis generals i de hotelería. Però no son el Ferran Adrià i no tenen cap estrella de la Guia Michelin.

Aquesta és la situació. No és el mateix el Cafè de les 3 Portes que la Clínica 7 Torres, o potser m’he equivocat i és al revés…. Bé, ja m'heu entès!!!

Lo Bep.