Arxiu del blog

dilluns, 22 de setembre del 2008

A viure del Txollo. Que són quatre dies!

Aquesta és la sensació unànime que embarga a tots a la nostra família. El motiu no és altre que el fill de la meva neboda, el Xavier Beranuy Giralt, ha estat seleccionat per a formar part de l'equip del Benjamí A del Futbol Club Barcelona.


Com podeu suposar, això equival a començar a planejar una jubilació daurada. Des d'avui, a prendre pel cul a la Llei de Dependència i la Cartera de Serveis Socials dels collons.


Com ja hem començat a fer volar coloms. Jo ja m'he proposat com a manager del nou Kata-Krack del Barça i a la meva família ja ens hem planificat per a fer el mateix que l'entorn dels Kracks sud-americans. A viure tots del nen.


Ara que potser que no ho digui en públic, o encara m’acusaran d’explotació infantil.