Arxiu del blog

dijous, 17 de juliol del 2008

Un dispensador d’aigua fresca especialment dissenyat per a homes fets i drets.

Les calors de l’estiu em van impulsar a comprar un aparell que hauria de millorar la meva qualitat de vida, ja que aquest invent està dissenyat per a generar aigua freda a partir d’ampolles d’aigua convencionals.

Animat per la necessitat de disposar d’aigua fresca a l’instant, vaig comprar per Internet aquest enginy fabricat per Electrodomèstics JOCCA (segons figura en la documentació fet a Saragossa). Fins a aquí això no és més que una situació viscuda per molts ciutadans que volen defensar-se de la calor i la set.

Lo curiós de la situació és que a l'obrir el manual de vaig trobar en l’apartat de "Advertiments de seguretat", diferents avisos sobre l’ús i el mal ús d’aquest artilugi. Però el que em va cabrejar realment és que en un dels advertiments posaven literalment en espanyol: "Este aparato no es un juguete, por lo tanto, las personas discapacitadas y niños deberán utilizarlo bajo la supervisión de un adulto". He de reconèixer que davant d’aquest advertiment s’hem van caure els collons a terra.

Davant aquesta situació el primer que vaig fer va ser esbrinar si el Jesús Caldera (si, aquest mag que es va treure la llei de dependència de la màniga), treballava per a aquesta fàbrica d’electrodomèstics. Perquè la concepció de la discapacitat que des d'Electrodomèstics JOCCA es té, és del mateix calat que la de Mr. Caldera.

El fet de veure que des del sector empresarial es té aquesta visió de la discapacitat, no fa més que tornar-nos a la crua realitat i constatar que estem a Espanya i aquest producte és un producte Made in Spain.

Lo fotut de la situació és que el manual dels collons, està traduït a 7 idiomes.

No és d’estranyar que ens considerin el cap d'Àfrica.

Lo Bep.

1 comentari:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Ha, ha, ha, ha! Una descripció "collonuda" mai tant ben dit.
Salut!